16 Januari 2012

30 FEBUARI 2012


Hari nie aku bosan..macam selalu yang kuar dari mulut aku..tapi bila aku sedang melayari "Muka Buku" aku, aku teringat pada sorang best friend aku masa skolah dulu..tetiba teringat mesej yg dia bagi kat aku..nak tau apa mesej nye?...lebih kurang cam nie lah ye,,

"Dijemput menghadiri Majlis Pertunangan saya pada 30 Febuari 2007.."

Maybe pada yang tak biasa mungkin akan percaya..tapi sebenarnya ia adalah LUAR BIASE..nk tau kenapa?sebab smua tau yag bulan Febuari ade 28 hari je...cuma 4 tahun sekali akan jadi 30..so, tahun 2007 adalah 28hari...sama seperti tahun nie 2012..so, nk dijadikan cite..dalam kebosanan melayari facebook..aku pon tulis lah kat wall aku bila teringat mesej 2..hahha, (gelak bgolek2)..tak sampai seminit ade ramai yang LIKE n Komen..hahaha..Biar je lah..nk tgk bape ramai lagi yang akan LIKE n Komen sehingga dorg sedar akan tarikh tue...hehhe

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...