18 Januari 2012

"Surat Cinta"



Opsssss....macam gempak je...hahha..bukan surat cinta dari buah hati a.k.a boyfriends....tapi dari Suruhanjaya Perkhidmatan Awam...surat exam tok jawatan Penguasa Kastam..Hahaha, tak sangka ade rezeki gak...walaupun masih awal tok katakan aku dapat coz aku rasa macam susah je exam..2 blom lagi ujian2 strusnya...

mana tak susah nye...exam je ade 4 seksyen...pengetahuan am, daya menyelesaikan masalah, esei BM n Esei BI..ishhh, lemah jiwa raga den tengok..dh setahun aku tak amek exam..tetiba plak ade exam nie...Pengetahuan Am pon luas sgt...blom masuk daya menyelsaikam masalah...tak leh bla ade plak akaun...dh lah aku tak pernah amek akaun masa spm..spm dulu aku amek sains tulen pon lingkup...hhaha.. MASAK!!!

yang penting berita nie tak sape pon yg tau termasuk lah parent aku kecuali Puan EE, n Tuan Anthony...tapi tak tau lah kalo dorg bgtau yg lain..maklumlah, dorg 1 office mmg rapat..dorg nie smua staff Kastam masa aku wat Praktikal dulu..bukan tak nak bgtau parent aku or kawan2 aku..cuma aku tak nak kecoh..lg2 parent aku, lgi kecoh..kalo boleh smua dia nk bgtau..aku tak nk lah kalio tetiba tak dapat wat malu je...

apa2 pon aku akan sentiasa berharap dan berdoa agar rezeki aku ade kat sana..YA ALLAH, Kau permurah dan permudahkan lah rezekiku..AMINNNN

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...